Mijloace de transport pe care le putem pune la dispozitie prin colaboratorii nostrii sunt:

• dube (mega, jumbo/ gat de lebada; prevazute cu stendere pentru confectii)

• camioane cu prelata ( mega; decopetabila, prelata pe role)

• camioane frigorifice / thermo (temperatura controlata)

• platforme, trailere pentru transporturi agabaritice

Dube

Dube de volum mic (Van-uri) / Camioane de volum mic

Folosite in special pentru transporturi rapide de marfa usoara cu volum mic. Caracteristici:

    • au capacitatea de incarcare intre 1,5 si 3,5 tone.
  • incarcarea se poate face prin spate sau lateral pentru cele cu prelata ( camionete ) si doar prin spate pentru cele cu carosare inchisa ( vanete, dubite )

• exista camionete cu perete tip fagure special concepute pentru transportul textilelor pe stendere/ umerase

    • dimensiunile aproximative sunt de 4 m x 1.8 m x 2 m (l x L x h) || 6.2 x 2.4 x 2.6 (L x l x H)
  • volumul aproximativ 10 – 15 m3  || (35 – 40 m3 )

Camioane carosate
Au caracteristici diferite in functie de producator, insa de cele mai multe ori sunt folosite pentru transportul textilelor, mobilei etc

• incarcarea se face doar prin spate

• capacitati de incarcare de pana la 22 tone

• dimensiuni de aprox. 13.6 x 2.4 x 2.65 (L x l x H)

• volum de aprox. 90 m3

Camioane carosate jumbo (duba)
Asemenea camioanelor carosate, aceste camioane difera de la un producator la altul. Sunt alese in special pentru marfuri de volum mare sau cu dimensiuni mari.

• scena camionului reprezinta cei aprox. 4 m de podea mai ridicati ?

• capacitati de incarcare: aprox. 21 tone

• dimensiuni de aprox: 13.6*2.45*3 (L x l x H), iar partea scenei avand o inaltime de pana la 2.55 m

• volum de aprox. 95 m3

Camioane cu prelata

Camioanele cu prelata reprezinta cele mai intalnite mijloace de transport de marfa, iar datorita prelatei marfa poate fi incarcata pe laturile camionelor cu moto – stivuitorul si cu macara sau pod rulant prin decopertare. Acestea pot avea diferite dimensiuni, fiind potrivite pentru un numeroase tipuri de marfa:

    • camionete cu prelata de 1,5 tone util, 3,5 tone util, 7,5 tone util sau 20-22 tone util
    • camioane cu semiremorca cu prelata tip MEGA
    • camioane cu semiremorca cu prelata tip JUMBO
  • camioane cu prelata cu remorca

Camionete cu prelata (1,5; 3,5; 7,5; 20-22)
Sunt folosite atat pentru grupaje cu un termen mediu de livrare, cat si pentru incarcare completa. Au capacitatea si modalitatile de incarcare diferite in functie de dimensiuni.

Camioanele de 20-22 tone cu prelata sunt mijloacele de transport marfuri standard adesea intalnite pe toate rutele de transport.

Avand o lungime a semiremorcii de 13,60 m , latime de 2,45 m si inaltime la prelata de 2,60-2,70 m si un volum mediu de aproximativ 86-89 metri cubi, acest tip de camioane pot incarca 20-22 tone de marfa. Camioanele standard de 20-22 tone pot deservii nevoile Dvs de transport atat pentru transport la grupaj cat si pentru transport complet din si catre orice destinatie.

Camioane mega, cu prelata
Sunt folosite in special pentru marfuri voluminoase sau pentru marfuri cu dimensiuni mari
Caracteristici (difera in functie de producator):

    • in functie de tipul prelatei, incarcarea se poate face pe sus, prin lateral sau prin spatele camionului
    • capacitati de incarcare de pana la 24 tone
    • dimensiuni aprox. ale semiremorcii: 13.6 x 2.45 x 2.90 (L x l x H), inaltimea poate sa ajunga si pana la 3.1 m
  • volum de aproximativ 96-100 mc

Camioanele cu prelata tip MEGA spre deosebire de cele standard pot incarca in semiremorca un volum mai mare de marfa. Aceasta datorita inaltimii la prelata mai mari care poate atinge 2,95 – 3,00 m, astfel reusind asigurarea la incarcare a unui volum de 95-100 metri cubi, la o greutate utila de maxim 20-22 tone.

Camioane jumbo, cu prelata

Sunt asemanatoare cu cele mega, avand urmatoarele caracteristici:

• scena camionului reprezinta cei aproximativ 4 m de podea mai ridicati

• capacitati de incarcare – aproximativ 21 tone

• dimensiuni 13.6 x 2.45 x 3 (L x l x H), iar partea scenei avand o inaltime de pana la 2.55 m

• volum de aprox. 95 mc

Camioanele cu prelata tip JUMBO au spre deosebire de celelalte tipuri de camioane o semiremorca asa numita “gat de lebada” – mai joasa in partea centrala si mai ridicata la capete. Podeaua coborata permite incarcarea marfurilor/obiectelor deosebit de inalte pana la 3 metri inaltime in partea centrala, si 2,40 m pentru partea din fata – gatul de lebeda propriu-zis.

Volumetric, camioanele JUMBO pt prelua pana la 95 metri cubi de marfa si un tonaj util de 21-22 tone.

Camioane frigorifice / thermo

Produsele ce necesită temperatura controlata prezinta un grad crescut de perisabilitate, motiv pentru care asiguram transport cu mijloace auto frigorifice sau Thermoking, dotate cu aparatura de temperatura controlata.

Capacitati de incarcare:

• camionete – dimensiuni aproximative 6 x 2.4 x 2.4 – L x l x H, cu incarcare pana la 3.5 tone

• camioane – dimensiuni aproximative 13.6 x 2.4 x 2.7, capacitati de incarcare pana la 23 tone

Tipuri de vehicule:

• camioane cu temperatura controlata (temperatura de la interior poate fi pastrata in functie de tipul camionului intre -20 grade si +12 grade Celsius)

• camioane frigorifice/ frigo/ refrigerator – permit scaderea temperaturii in interior si mentinerea constanta

• camioane cu sisteme calorifice de producere a caldurii (cresterea temperaturii in interiorul furgonului gol si mentinerea pe timp de 12 ore cel putin, la o temperatura constanta, de minim +12 C.

Vehicule dotate si agreate ADR

Capacitati de incarcare:

    • autoutilitare – cu greutatea utila de la 1.5 tone
    • camionete de 3.5 tone
  • camioane de 22 tone cu prelate sau carosate.

Platforme, trailere

Atunci cand marfa de transportat depaseste dimensiunile standard ale unui camion de 20 tone (  13,60m x 2,45 m x 3m – L x l x h), transportul se considera agabaritic.  Greutatea marfii care poate fi transportata pe trailere sau platforme agabaritice variaza in functie de numarul de osii ale trailerului.

Trailerele agabaritice sunt de mai multe tipuri:

    • low-bed ( cu podeaua apropiata de sol – asa numitele trailere “gat de lebada”)
  • trailere extensibile pe latime si/sau pe lungime pentru marfuri extrem de lungi, cu un numar variabil de osii.